Meliss- kesin bişey söylemiyo doktor pek te hoşuma gitmedi açıkçası sinirimi bozdu beni direk infertilite bölümüne yolladı araştırdım baktım (kısırlık tedavisi falan yazıyo) yani bir yıl oldu evleneli bir yıldır korunmuyoruz olmuyor halbuki regl döngülerim de günü gününe tutardı bu zamana kadar ne olduysa bu ay bozuldu normalde hep 28 günde bir regl olurdum ilaca başladım bende duphaston yine bi ilaç verdi bana da sabah akşam kullan diye sonrasında regl olacakmışım