Zzehra bizde vardı , ben b - , alın ise b+ kan grubundan. ilk biz söyledik sonra bana kan uyuşmazlığı testi yaptırdı
Doktor. Annenin kan değerlerine bakıyor - ya da + . 26 ya da 28 haftada da iğneli oldum. Bir de doğumdan sonra yapacaklar bir doz daha. İlk çocuk için değilde 2 . Çocuk için önemli . Aslında ilkinde de kan değerine - + değerlerinden biri sorun teşkil ediyordu. Doktorunuz sizi yönlendirir zaten. Kaçıncı haftadasınız?