Burjucan Feyzaask testin negatif çıkması gerekiyor zaten o iğneler bu testin negatif çıkması için yapılıyor pozitif çıkarsa annenin vücudu bebeğe karşı antikor üretmeye başlamış demektir yani çok çok düşük bir ihtimal de olsa iğne işe yaramamış demek oluyor
Miniminicikkk Feyzaask ya test pozitif olduğunda büyük ihtimal düşük gerçekleşmiş olurdu dedi bende ciddi kanama vardı yoksa bende 28. Hafta da olucaktım 😔
Feyzaask Miniminicikkk merhaba ben şuan 31 haftamdayım ve bir düşük oldugunda vuruldum kan uyuşmazlıgı ignesi dünde doktora gittim ve antinor igne testi yaptı ona benim demek istedigim negatif çıkarsa ne oluyor peki
Miniminicikkk Zzehra yok canım herkes yaşamıyor Allah’ta yaşatmasın ama herşey insanlar İçin korkma hep pozitif düşün ağır kaldırma çok yürüme dikkat et inşallah yaşanmaz 🥰
[silindi] Zzehra önemli olan sizin negatif olup olmamanız zaten ama öyle büyük bi sorun değil benim annem de negatif ilk bilmediklerinden ilk bebeği düşük sondra tek iğne vuurundu bir sefer yani beş tane doğurdu 😂
bsrsl_2016 [silindi] maşalahh darısı başımıza 😂 bnmde ilki öldü karnımda kan uyuşmazlığı var ama net bişey çıkmadı sonuçlarda.. kürtajdan hemen sonra kan uyuşmazlığı iğnesi oldum sanırım bida bişeye gerek kalmıcak ☺️
Aienma Zzehra evet canım kanamam da geliyordu 11. haftada iğne vuruldum. Bi de doktor Doğumdan sonra bebeğimin kan gurubuna bakacak babanın kanını taşıyorsa Doğumdan sonraki 36 saat içinde bana yeniden iğne yapacak. Ben negatifim eşim pozitif bu arada
enfla Aienma kan uyuşmazlığı ığnesi olmak ıcın aç tok olmamız farkedıomu? bırde o gun tekrar kan tahlılı yapılıo mu negatıf mı pozıtıf mı dıe ındırect coombs testı
Aienma enfla açlık tokluk farketmiyor. Kanı iğneden önce alıyorlar sonra alınmadı. Bi de özele gidiyorsan eğer iğne benim yaptırdığımda 550 tl idi. Ben devlette ücretsiz yaptırdım bilgin olsun
Aienma Zzehra bilmiyorum canım doktor bana net konuşmadı plesanta aşağıda dedi bundan kaynaklanmış olabilir dedi
enfla Aienma bnde devlette yaptrcam bosuna para vermek ıstemıyorum tamm cnm bıde gıtmısken aclık tokluk sekerıme baktrcam ınsaallah bakarlar
Meral38 Aienma hayır canım bebekte plesantada herşey olması gibi normal yani kanamam da oldu ama kesenin etrafında kanama felan görünmedi rahimden gelmiş iğneden sonra hiç kanamam olmadı ilişki içinde doktorum olabilir ama dikkatli ve sık olmasın demişti