Zzehra 15 .haftadayim ilk gebeligim kan uyuşmazlığından dolayı ara kanamalrim oldu vevdusuk oldu kurtaj oldum. Kurtaj esnasında igne yapildi ozel aldim 27.haftam da dr um bi daha yapacagim dedi dogum da da bebeğe yapilacak dedi cok sukur kanama falan yasamadm ozel alıyorsun dr müdahalesinde mor recete ile 70 tl ye falan aliniyor normalde 570 tl dedi eczane alındıktan sonra 2o dk içinde vurulmasi gerekiyo buz dolabında muhafaza ediliyo