6 Şubat depreminde kızıma 7 aylık hamileydim ve eşim gece vadiyasında evde tektim çok zor rabbim korusun inşallah nasıl bir korku olduğunu iliklerime kadar hissettim deprem oldu haberini aldığımda direk ağlamaya başladım inşallah bir daha olmaz herkese geçmiş olsun arkadaşlar