Havin49_ bundan oncekinde de tut dediğimde çocuğu duvarlara çarpa çarpa götürmüştü bağrına bağrına benimde panik atağım var ama iki küçük çocuk var önemli olan onlar benim nezlimce hala sallanan evden çıkmaya çalışıyordu olucem diye bağırarak yavrum şok olmuş bakıyordu öyle bu saatlerde yanımda oluyordu çocuğu uyuttugum saatde gidip çizgi film açtı göndermedi deprem olduktan sonra da kovuyor ben korkuyorum annenin yanına git diye en makul olanı benim yanımda olmaları bende hamileyim çocuklarım küçük ama yinede sakin kalmak önemli