hilalaselll4 kızım 10 yasında 2 yıl korunduk sonra bırakdık ama olmadı hıc dusuk vs bıle olmadı gecen sene ekım ayında arastırmada tedavıye basladım ınferlıte teshısı kondu yumurlama sıkıntılı dendı hsg asılma yapdırdım ve dayanamayıp tedavıyı bırakdım evımde ınsaata basladık mutfagımı yenıledım o ara kendılıgınden hamıle kalmısım suan 35 haftalık hamıleyım kasım ayında bı oglum olucak nasıpse