İlk çocuğumda Tedaviler aşılamalar falan derken hiç biri tutmadı pes ettim bıraktım doktorum bu ay kendiniz deneyin dedi ve o ay kaldım kızıma şükür 4 yaşında olacak
İkincisine ilk denemede kaldım şokları yaşadık şuan 6+6 sağlıkla devam edelim cümlemiz inşallah kızlar 🤲