Beyzannn Busrabbygt adetin kaç gün gecikmesiyle öğrendiniz hamileliğinizi geç döllenme olmuş sanırım Adetim 6 gün geçti bat 22 idi idrarda bügün yeni çok silik çizgi gördüm acaba geç döllenme mi
Theaydins hilalaselll4 şimdiki aklım olsa peşpeşe doğurur buyuturdum her şey nasip tabi ama bu zamana kadar boşuna kasmisim kendimi koruncam diye bence en iyisini yapıyorsun
hilalaselll4 Theaydins inşallah hamile kalırım ben triotten korkuyorum açıkçası yeni çıktı bende değerlerim normal ama guatr var etkiler mi ki
Theaydins hilalaselll4 bununla alakalı bilgim yok ama doktor kontrolünde olsa daha iyi olur gibi sanki canım geçmiş olsun 💕
Simsiyahh hilalaselll4 canım ben bnde hem tiroid hem de polikistik over var Allahın izniyle korunmayı bıraktık hemen hamile kaldım
beyzzsenturkkk hilalaselll4 ve evet aşırı stres yapmıştım çok çok hevesli olduğumdan neden kanamam başladı diye günlerce ağlamıştım sanki bebeğim varmış da düşürmüşüm gibi içimde nişey kopmuştu kafaya takınca asla olmuyor hiç bişeyi zorlamamayı öğrendim
esra22asil hilalaselll4 ilk ay hamile kaldım evde test taptım hemen çıktı Jan verdim 364 çıktı bugün doktora gittim keseyim gördü ama bebek küçük göremiyorum dedi benide çok endişelendi
esra22asil Seda_nur4760 aynısını yaşadım bende olmaz die bekliyordum kese gördü bugün doktor ama bebeği göremedi neden olabilirki
Seda_nur4760 esra22asil daha yenidir canım ilk gebelikte bende öyle olmuştum erken gittiğim için kese görüldü bebek yoktu biraz bi kaç hafta sonra gittim göründü