hilalaselll4 hayır aksine ağustosta planlı gittim yumurtlama günlerimi takip ettim sözde ama işe yaramadı kızımda da takip etmemiştim hamile kalmıştım bence takip edilince olmuyo yani yumurtlama gününde bence olmuyo herneyse yumurtlamama 2-3 gün kala 2-3 kere korunmasız ilişki yaşadım ve bıraktım artık yerleşmesini beklemeliymişim daha sonra 18 ağustosta kimyasal gebelik yaşadım bi 4-5 gün sürdü sonra peşine nasıl olsa hamile kalmıyorum diye gerçekten kanamam bittikten 2-3 gün sonra yine korunmasız ilişki yaşadım belki 1 belki 2 defa yani o kadar olmaz diye düşünüyordum daha sonra eylülün 15i gibi regl olmam lazımdı ama olmadım 17sinde test yaptım çift çizgi çıktı 21inde 30 bin küsürle öğrendim hamile olduğumu yani hiç planlı değildi