nur97 Canaa son 24 gün gösteriyor😍 tabii zamanını beklerse heyecanlıyım ama dün gece ne olduysa kusma ve karın sancısı yasadım bayagı korktum sancı gelince ne yapacagım diye kara kara düsünmeue basladım🥲 resmen ilk dogumu unutmusum
pinarpoyraz Canaa bir de 3 yaş oğlum var uykusu çok düzensiz ikisi beraber perişan oluyorum şimdiden 🥲
Beyzanurmomy Ben de 35+3 teyim. Kasımın ortası gibi olacak sanırım ilk gebeliğim heycanlııyım☺️ geceleri uyuyamıyorum düşünmekten uykusuzluğa bir çözümünüz var mıdır arkadaşlar
Nurussemss Beyzanurmomy aynıyız hemen hemen, benim de 35+1 , ama 3 hafta önde , her an gelebilir de bakalım hayırlısı
Mrvztrk Canaa 4 Aralık normal doğum için ama sanki içimden bir ses daha erken olacak diyor beklemedeyim ve hiç bir şey hazırlamadım henüz 🫠
Be1234 Aralık 4 doğum 38 +2 günlük olacak Rabbim herkesin yardımcısı olsun cember daraldı son günlerde geçerse inşallah
Mystery123 36+5 haftalık hamileyim isteğe bağlı sezeryan doğum istiyorum sizce doğumun kendiliğinden başlamasını beklemek daha mı doğru olur kafam çok karışık
Selo3 mucizem4423 Ay bizimde tahmini 23 Kasım ama bakalım ne zaman gelmek ister heyecan ve geri sayım başladı ☺️
fahriye4141 Canaa 11kasım gözüküyo normal doğum olucağı için bekliyor um ağrılarım arttı c çocuk doğum kanalındaymıs hayır’lısı bakalım