Ftsfts Mystery123 sakin olun inşallah bi ömür sizinle :) son zamanlar biraz öyle oluyor ama geçecek ne kaldı şurasında
esmaa535353 Nibozog hayır bebek iri değil plesenta akreata teshisim var yani plesenta rahime yapışık buda riskli bir durum Muş ondan dolayı erken aliyor doktorum
Ayfer_alkc Canaa doktorumuz sadece kasım dedi tarih vermedi son 16 gün ama sabırsızlıkla bekliyoruz 🌸
eszeyb3 Benim 3.sezaryenim ama bir sıkıntı çıkmaz ise doktorum yine 39.haftayı bekleyecek erken alma yanlısı hiç değil
Yagmurbktskry06 Ceydktk ayniyiz bizede 8 kasim normal dogum icin bekliyoruz bakalim ama gununde zamaninda gelsinler insallah 🌸
kaderkeklikk24 pinarpoyraz bende 36 haftadayım zaman geçsin artık diye dua ediyorum çok zor yürürken bile zorlanıyorum yatmak desen yatılmıyor Allah hepimize kolaylık versin inşallah
pinarpoyraz kaderkeklikk24 beni psikolojik olarak da çok etkiliyor aşırı hassaslaştım bir an önce hormonlarımın normale dönmeisni istiyorum 😭😭