Baloglus yani şöyle okudumda yazılanları bende sorun var galiba benim canım hiç yanmıyor ne iğneyi sokarken hissediyorum nede iğneyi enjekte ederken sadece yapılan bölge morariyir bazen mor yere denk geliyor o zaman çok hafif bir yanma oluyor oda bende maksimum 10 saniye suruyor benim iğnem enox 4000 bence hiç yorum falan okuyup kendini korkutma 5 ci haftadan beri yapıyorum şuan 25 haftalık gebeyim herkesin ağri eşiyi farklı bence