Baloglus
Canım ben 2 gebeliğim boyunca vurundum şimdi 3. De 1 haftadır yine vuruyorum . Eskiden daha kolay yapıyordum daha az yakıyordu içeriği biraz değişmiş sanırım karnımdan yapıyorum ignenin ucunu deydiriyırum daha az acı hissi olan yerden batırıp ilacı olabildiğince yavaş sıkıyorum . Ilaci yağ dokusu emmeden yaparsan orda birikip yakıyor ama yavaş yavaş sıkarsan yakmıyor