Baloglus iğnenin çok zor ve ağlatacak kadar can yakıcı olduğu
Ay yok artik bir de bayil Feriha diyesim geldi bunu söyleyenlere. Yakıyor tamam yakmıyor değil ama öyle sızlama şeklinde oluyor abartılacak şekilde de değil. İlacı çok hızlı verirseniz canınızı çok yakarsınız orta hızda ve dik bir şekilde batırıp vermeniz gerekiyor. İğneden sonra da en fazla 1-2 dk sizliyordur sonra geçiyor. Ben de 26-37 haftalarda kullandım ve sezaryenden sonra da kullandım 10 tane. Ben artık bikmistim vurmaktan bitsin istiyordum bir de koluma vuruyordum sadece. İğneyi batirdiktan sonra gerisi kolay 😄