Arkadaşlar merhaba. Genetik test sonucu pıhtılaşmam çıktı ve gebeliğimde iğne kullanacağımı söyledi doktorum. Ben normalde iğneden çok korkan biriyim bu iğnenin çok zor ve ağlatacak kadar can yakıcı olduğu yazılmış hep. Gerçekten çok zor mu oluyor ne kadar acıyabilir diyorum ama okuduklarımdan sonra moralim bozuluyor. Bebek fikrinden vazgeçmekte istemiyorum kendime de güvenemiyorum. Lütfen kullanan birileri beni bilgilendirsin🌺