linsmea herhangi bir sağlık probleminiz var mı? Tiroid, tansiyon vs? Bir sağlık ocağından ona baktırın sorun çıkarsa erken gidersiniz. Ben ilk gebeliğimde erken öğrenip tüm testleri yaptırdım. İyi ki yaptırmışım (haşimato hastasıyım) TSH değerim çok yüksek çıkmıştı, folik çok düşük çıkmıştı. Hemen on göre tedaviye başlamıştım.
Yani demem o ki bir rahatsızlığınız varsa en azından ona göre bir kontrolü yaptırmanız iyi olabilir.