Hhh03 belirtilerimi takip etmedim ama yumurtlama sonrası sağ gögüste birkaç gün süren bi sızı oldu. Ama genel olarak bi belirti vardı diyemem. Dinlemedim kendimi çünkü bu ay. Önceki aylarda çook belirtim vardı ama gebelik olmadı mesela. Şu anda da vucudumda aşırı kaşıntı var benim gebeliklerim genelde kaşıntılı geçer. Herkeste aynı şey olmayabilir tabi.