Gebeliği adetten 8 gün önce öğrendim testlerim pozitif çok koyu. Beta veremedim henüz. 7 kasımda 5+2 olacak o zamana kadar doktora gitmesem bir şey olur mu? Şimdi gitsem zaten yine o gün çağıracak. En azından kese görünür. Betaya baktırmam da şu an için şart mı? Doktorlar beta değeri istiyorlar mı?