Baklavaseverim eşimde epilepsi hastası oda öyle ordan biliyorum 6 ayda bir kontrole dediğim doktora gidiyoruz nöbetten sonra ağır uyku bastırıyor onuda aynı şekilde inşallah en kısa zamanda iyi olur bebeğiniz ama korkulacak bir yanı yok epilepsinin o yüzden içiniz biraz da olsa rahat olabilir ben tedirgin olduğumu dediğimde doktor epilepsi korkulacak bir şey değil korkmayın o sizin ne hissettiğinizi ne konuştuğunuzu o an duyuyor onunla olumlu konuşup nöbet bittiği an sizinle konuşmasını göz teması kurmasını sağlayın demişti tekrar çok geçmiş olsun 💖