Kızlar Merhaba böyle bir başlık açacağımı hiç düşünmezdim ama bebeğinde epilepsi olanlar belirtileri neydi nöbetleri nasıldı öğrenmek istiyorum bebeğim nöbet geçirdi daha öncesinde uykudan uyanınca kafa titrmesi oluyordu dalmalar tepkisiz bakışlar uzun uzun ya da belli bir uzuv da titreme kasılma dün ilk defa çok uzun sürdü tepkisizdi çoğu belirti malesef eşleşiyor nörolojiye gittik tahliller için gününü bekliyoruz sizlerin gözlemlerini ve yaşadıklarınızı öğrenmek istiyorum süreç nasıl ilerliyor inşAllah tabi ki yoktur ama varsa da neler yapabileceğimi bilmek istiyorum