Baklavaseverim geçmiş olsun cnm benim oğlanda epilepsi çok dalları var bizimkinde sadece göz dalması oluyordu bende sezeryan oldum biraz oksijensiz kaldı ondan büyük ihtimal oldu bizimki ilaç başladık bayadır kullanıyoruz 2 yıldır hemen hemen sürekli kontrol altında ilaçlarla duzende ama teker geldiğinde nöbetler doktorla iletişimdeyiz epilepsi titizlik kontrol gerektiriyor oyuzden güzel stabil bir doktorun olsun bizimki gözü kayıyordu donma oluyordu sadece titreme yoktu şimdi ara ara gelirse nadir durgunlaşıyor hafif terleme oluyor ben anlıyorum onu yüzünü yıkayıp su veriyor omzumda dinlenmesini sağlıyorum uyumak isterse uyutuyorum istemezse kendine geliyor oymamaya hareketliliğe devam ediyor anlıyorlar herseyğ ama beyinde bır fırtına oluyor sadece destek olabildiğince destek verin