filikkk karın ağrısı mı kasık ağrısı mı acaba 🫢 bende bat 9 ya da 10 Kasım ama regl belirtim de yok henüz göğüs hassasiyetim başlardı o da yok anlamadım ara ara kasıklarıma sızlama gibi bir ağrı giriyor o kadar ay inşallah bekleyen herkes sağlıkla nasip olur 🥰🥰teşekkür ederimm