Benimde yarın olmam gerekiyor öce ki reglime göre ama doktor kontrolüyle yumurta talibi yaptık bu ay ona göre de dün olmam gerekiyordu. test yapmaya çekiniyorum. Salı günü adet ağrım başladı kesin olucam dedim baya ağrı oldu çünkü bir gün sürdü kesildi ağrım ama gebelik belirtim de hiç yok