Feslegen7 Bat 7 kasım 2 haftadır kasıklarım hep ara ara batmalar agrılar oldu . Test yaptım bugun biri silik gibi gördüm . Chatgbt ye sordum 7 sinde yaparsam daha dogru sonuç alacagımı söyluyor
Feslegen7 Feslegen7 Kasıklarımda 1 haftadır ağrı var hep Yarın regl olmam gerekn tarih. . Dün early predictor ile yapmıstım. Bugun birgebenin günlüğü kaset test ile yaptım
emine717_ twobabymomm ayyy canım umut vermek gibi olmasın ama bu baya net çıkmış normalde silik gölge gibi oluyordu yalancı pozitifler ama gününe var biraz daha bekle bakalım inşallah vardır test beni heyecanlandırdı 🥺
Ftmn123- twobabymomm bende day’s doctor erken gebelik testi yaptım da Benimki de silik çizgi çıktı valla 1 Kasım da yapmıştım bat 7 Kasım da
Nevagibi Benimde bat 9/10 ovülasyon yaptım bugün öylesine ilk idrarla sabah 8 gibiydi pek koyu çıkmadı :( çatlamanın 7. Günü
emine717_ Nevagibi çatlamanin 7. Günü test için daha çok erken canım benim biraz daha sabretmelisim bence
Nevagibi emine717_ merak ettim ya acaba koyu çıkar mı diye sabredemiyorum günler geçmiyor bende böyle oyalanıyorum:((
Nevagibi filikkk yumurtlamam geç oldu 39.günde ajsjs ben çatlamanın 12. Günü gebelik yoksa regl olduğum için bat 9-10 oluyor
emine717_ Nevagibi test yapmak da aşırı strese sokuyor insanı kendimden biliyorum birde ovulasyon testiyle yaptığın kız Allah iyiliğini versin ovulasyon da ilk idrarla yapılmaz kiiiigggg bekleyelim bakalım szidr benim de bat 7si
filikkk Nevagibi anladım canım bir kaç gün daha bekle bakalım test için inşallah güzel haberlerini alırız
emine717_ Nevagibi ayy sende benim gibisin ben de 28. Günde gördüm taaaa millet çatır çatır yumurtlayi0 ikinci kez adet göreceği zaman yunurtluyuyoruz ya şaka gibi gerçekten 😂
samaa_ Nevagibi canim yumurtlamamiz ayni oldu genelde yumurtlamadan 14 gun sonra det gormemiz gerek 30 ekimde yumurtlama gordunse eger 14-15 kasimda adetin olmasi gerek yoksa erken mi oldu yumurtlaman?
Ftmn123- twobabymomm Yok daha yapmadım adetim 7 Kasımda ama hiçbir belirtimde yok.Adetim.gecerse Cumartesi günü test yapacağım da
Meliss- filikkk ayy insallah güzel haberlerinizi alırız belirtiniz var mıydı acaba test yapmadan önce 🥹