Sss1947 Adete 13 kala gebelik öğrenenleri görünce bende test yaptım hemen bişey çıkmadı :((( bat 10 zaman geçmiyor
Sss1947 Kızlar benimde bat 10 du ya kasık ağrım karın ağrısına çevirdi nedense ya kasık yine biraz gebelik belirtisi gibiydi ama karın ne oluyor anlayamadım