AdaKaranfili yavuzayse bu ay hamile kalinca yengec oluyor sanirim. Ama kasim hamile kalinca agustosta dogunca aslan burcu oluyor. 2026 senesi At yili.burcu da aslan olsun istedim. Yengec burcunu pek sevmem. Surekli aglak mizmiz. Benlik degil))
Sss1947 AdaKaranfili sizde çocuk var sanırım yoksa burcu falan düşünmezsiniz şahsen 🤣 olmayanlar yeterki olsun diyor çünkü 🤭
yavuzayse Hmm bilmiyorum burcu yengeç olcagin bu ay dikkat etmemiştim ama olursada çok sevinirim 5 ay falan oluyo deniyoruz olmuyo çünkü
ravelantina Kızlar benimde bat 10 Kasım bi çoğunuz yumurtlama olmuş bekliyorsunuz benim testlerimde daha hiç birşey yok 🤦 akıntımda 3 gündür sürüyor hala
gulsahh52 ravelantina evet canısı daha Pik olmamış ama olmacayagı anlamına gelmez regline çok yakın zaman da da yumurtlaman olabilir testlere devam et kaçırma 🌸
Sss1947 Bat 10 kasık ağrım geçti yerine karın ağrısı geldi sabahtan beri karnım ağrıyor dedim erken adet olucam sanırım
Byn1998 gulsahh52 benimde sanırım 25 26 çatlama bende akıntı ile takip ettim 19 21 24 26 29 değerlendirdim bakalım inşallah gebelik olur ovilasyon yapmadım bu ay elenatal 1 kullanıyorum şuan ara ara kasık sancısı öksürünce ağrı karnımada sancı giriyor akıntı 0
emine717_ filikkk ben test yapmaya korkuyorum içimden test yapmak gelmiyor hiç yine negatif görürsem 🥺