gize_ersoy ben ağrı sabah hissetmeye başladım çok düzensizdi ne olduğunu anlamadım zaten. Akşam ağrılar değişti biraz daha fazla oldu ne olduğundan emin değildim hastaneye gittim nst sancı çıktı ama açıklık yoktu eve geri geldim. Sahurda sancılar aşırı şiddetlendi tuvalete kırmızı birşeyler düşdü hemen eşyalarımızı aldık yola çıktık. Hastaneye vardım muayene olmadan suyum geldi hemen çatı muaynesi yapıldı 2 cm açıklık var dediler yatış verdiler. Sabah 5.30 da yatış yapıldı gece 23.23 beneğimi kucağıma aldım 18 saat sürdü. Süreç şu şekilde ilerliyor bir sorun olmadığı sürece sezeryan kelimesi bile çıkmıyor ağızlarından . Ebeler ilgili . Sürekli sancı sürecinde nst bağlıyorlar bebek iyi mi die . Epiduraş falan hiç bişi yok . Tamamen doğal ilerletiyorlar. Suni sancıyı bile vermek istemiyorlar ama benim 14. Saate açılmam ilerlemeyince verdiler suni . Yani sen düşün tamamen doğal yolu seçiyorlar. Ama benim uzun sürdü diye sizin de öyle olacak diye bir ley yok. Sakın korkutmasın dediklerim . Zaten sancı kısmı zor. Bebeğin çıkma anı kısa sürüyor. Bende kesildim sma hissetmedim sonra diktiler. Şuan sadece o dikiş yerleri zorluyor oturup kalkması zor biraz bakalım hemen iyileşir umarım . Ama herkesin farklı süreci bende olanlar sizde olmayabilir de .