4564 merhabalar, bende 36+3 teyim ama bebek biraz kilolu olduğu için doktor 37 de suni sancıyla alırız dedi. Doktorum Murat Özşahin, memnun kaldınız mı hocadan? Ben merkezefendi de Mehmet Emre bey e gidiyordum ama doğumhane kapanmış Murat özşahine başladım sizlerden duyarak. Ama süreci nasıl yönetecek hiç bilemiyorum