gize_ersoy merhaba ben doğum yaptım Manisa şehir hastanesi. Murat hoca talipliydim. Herşey normal olduğu için normal doğumu bekliyorduk. Ama burdaki doktorların hepsi normalci onu ögrenmiş oldum😂 herneyse 38+5 de aniden sancilar başlaması ve su gelmesi ile yatışım oldu o gün Nihat hoca nöbetçiymiş yani o ilgilendi . Amanormalde doktor girmiyor ebeler doğurtuyor. 18 saat sürdü benim açıkçası normal doğumum . Hastame titiz bu konuda . Onun dışında doğumhame tek kişilik oda tek kişilik temiz güzel ailenden kadın kalabiliyor yanında . Eşin de ara ara odaya alıyorlar sıkıntı olmuyor . Diyeceklerim bu kadar . SiLere de fikir olsun. Herkesin uzun sürecek diye bir şey yok 18bsaat sizi korkutmasın . Benim açılmam geç ilerlediği için böyle oldu