Benimennembirmelek Meryem345 iki bebeğim de de ilk haftalarda ilk canım tatlı çekti ondan sonra oğlum da tatlı ve çikolata ile devam etti kızım da da ev yemekleri canım çekiyordu tatlı ya da ekşidiye söyleyemiyorum ev yemekleri oğlum da ev yemeklerini hiç yemiyordum
Papatyaaam1 Meryem345 ben ılk haftalar sureklı eksı Erik yedim 6 ay dan sonra tatlı daha çok yedım ama canım cektıgı ıcınn gemedım tatlıyı
Yasewens Ben hep tatlı istiyorum puding meyveli yoğurt çikolata falan ama cinsiyet bilmiyorum tatlı yiyip kız olan var mı 😆
Meryem345 Briahll ay demek ki herkesin bünye başka 😆 tatlı seven kız veya hiç tatlı yemeyen kız bütün teoriler çürüdü 😆😆😆
beautymom Çok şaşkınım ekşi yiyenlerde erkek nasıl olur devir mi değişti 😆😆 bende şuan karışık bi ekşi bi tatlı bakalım