ddrys İlk oglumda sadece acı biber tuz şalgam limon yedım şimdi 14 haftalıgım daha cinsiyetı ögrenemdim bundada aynı acı tuzlu şalgam limon canm istyor acaba budamı erkek
Busraaaakkk Meryem345 İlk haftalar özellikle inanılmaz ekşi şeyler çekti canım, şu an tatlıya döndük cinsiyetimiz erkek
zeyka gebeligim hamileliklerimin başından sonuna kadar tatlı hiç yiyemedim hep ekşi tuzlu şeyler hoşuma gitti 2 kızım var şimdide oğlum olacak inşallah
juli_naz Meryem345 ben hep tatlı yedim ve hala yiyorum 😆baklava .. çikolata .. ekşi yemedim canım çekmedi ve midem yandığı içinde uzak durdum …. Cinsiyet “erkek 💙
Mugi Oğlumda çok tatlı yiyordum şimdi bir kızım olacak tatlı manyağı ben yanından geçmiyorum şuan deli gibi ekşi tuzlu çekiyor canım