Ipek0z Meryem345 of o kadar karışıktı ki deli gibi meyve yiyip gecesine turşu kavanozuna daldım. Şu aralar tatlıya taktım her sabah bir çikolata yiyorum 😅 kızım olacak inşallah 🩷🩷
Havin49_ Meryem345 oğlumda karışık hem ekşi hem tatlı bazen gece 3 te pasta yiyordum bazen bi oyuruşta bi kilo erik yiyordum şimdi hamileyim 20 haftalık olduk nerdeyse daha ne bişeyi çok sevdim ne de aşerdim Buda erkek
Baklavaseverim Meryem345 Hayatımda hiç o kadar tatlı yememiştim Baklava dan nefret ederdim hamilelikten sonra çok sevdim ama bak aklıma geldi son aylarımda limonlu tuzlu ayvaya takmıştım durmadan onu yiyordum yemeden uyku tutmuyordu
Meryem345 Briahll ay demek ki herkesin bünye başka 😆 tatlı seven kız veya hiç tatlı yemeyen kız bütün teoriler çürüdü 😆😆😆
Briahll Meryem345 ve benim tatlıdan soğumam çok büyük bir olay çünkü çikolatasız Bi günüm geçmezdi 😂 ama ilk 3 4 Ay çikolatanın kokusunu alınca bile midem bulanıyordu ben şok 😂
suleferhat Meryem345 oğlum olacak şu ana kadar hep oğlum olacak diyordum 3 gündür kız gibi hissediyorum anlamadım niye böyle oldu 🤣🤦♀️
Gencbirannis Deli gibi ekşi-tuzlu ~ kız (hatta salataya sıktıgımız limonun içini komple çıkarıp yerdim sadece kabugu kalırdı o denli ekşiye hasret😂)
tercann Meryem345 bebeğim erkek hep ekşi yedim . Hala da yiyorum . Hatta eşim bu kadar limon yeme artık diye isyan ediyor . Normalde tatlı da ekşi de çok severim ama tatlı yemeye görmeye hiç isteğim olmadı .