dilarapsrg17 eminekiz bilmiyorumm yapmak çok istiyorum pazartesi ama işte negatif görüp de üzülmek istemiyorum dayanamayıp yaparsam yazarım pazartesi zaten
ozgemr1 Benim dün 9. Gündü çok hafif leke gibi kan gibi bir akıntım oldu doktoruma yazdığımda regl başlamazsa cumartesi kan tahliline bakalım dedi bekliyorum bende şimdi
Denizmrt Denizmrt eminekiz evet eğer gelmezse pazar günü ü. O gün mutlaka test alırım pazartesi bekleyemem gibi 😃
Denizmrt eminekiz kızlar belirti olarak ayaklarım buzz ısınmıyo bu belirti olabilir mi yoksa havalardan mı 😌 böyle olan var mk aranızda üşüme yaşayan
dilarapsrg17 Denizmrt normalde üşürüm ama ayaklarım hiç buz gibi olmazdı bu ay buz gibi cidden ısınamıyorum termal çorap falan giyiyorum anlam veremedim ben de 😄
Denizmrt dilarapsrg17 mide yanması ile uyandım uyumuştum normalde hiç yaşamam 🤷♀️ sürekli galiba belirtisi arıyorum gibi 🙂
dilarapsrg17 Denizmrt benim de bugün mide yanması çok vardı aç olduğumu sanıp bi şeyler yesem bile geçmedi hiç. Bi de çok sık tuvalete çıkıyorum. Belirti düşünüp onları yaşıyorum gibi düşünüyorum ben de senin gibi 🥲
ozge707 Benimde bugün 13. Gün testi 10. Güm yaptım ama negatif sonuç aldım bir de akşam yapmıştım 14. Yapmam gerektiği söylendi ama korkuyorum adetimin geçmesini bekliyorum kendimi oyalamaya çalışıyorum inşallah isteyen herkese nasip olur
ozge707 ozgeysr 11 de iğne oldum 12 sinden itibaren saymam gerekiyormuş doktorum o şekilde söyledi göğüslerim acıyor arada kasıklarım ağrıyor ama herhangi bir leke gelmedi kan testini de iğnenin etkisi geçmemiş olabilir ondan dolayı vermiyorum
ozgeysr ozge707 bende 9 unda oldum hala belirtim yok 3 gun once test yaptim negatifti simdi oyle bekliyorum bos bos arada biseyler oluyo ama psikojik saniyorum nasip🥹