Denizmrt eminekiz göğüs hassasiyeti ve kasık ağrısı her ay olduğu gibi onun dışında farklı bi belirti olmadı pek umut yok niyeyse içinde 😕
eminekiz Kelebekkkk34 benim de sol kasıkta batma çekilme hissi oldu dün bugün hiç bi belirti bişey yok 😅
eminekiz dilarapsrg17 sende baya bi belirti olmuş aslında ben bugün 6.gündeyim dün sol kasıkta çekilme gibi bişey oldu bacağımı atarken bile hissettim orda ki hassasiyeti ama bugün bişey yok
dilarapsrg17 eminekiz o çekilme bende de 7. Günde oldu o gün dışardaydım çok yürüdüm sol kasığım sanki içeride bi şey var da sarsılıyor gibi oldu ağrıdı
eminekiz dilarapsrg17 benim de bel fıtığında normalde belin çeker ya bacağını çekerken ağrır o sol kasıktan oldu bugün geçti ama inşallah bunlar iyiye işarettir ikimiz içinde 🥰
fatmanur3824 Kelebekkkk34 @dilarapsrg17 Ben de sabırsızlanıyorum yaa inşallah bi anda kendimi test yaparken bulmam😂
Denizmrt Denizmrt eminekiz evet eğer gelmezse pazar günü ü. O gün mutlaka test alırım pazartesi bekleyemem gibi 😃
dilarapsrg17 eminekiz 30 ya da 31 ekim canım progestan fitil kullanıyorum onu bırakınca 3 4 gün içinde başlıyor reglim
dilarapsrg17 eminekiz bilmiyorumm yapmak çok istiyorum pazartesi ama işte negatif görüp de üzülmek istemiyorum dayanamayıp yaparsam yazarım pazartesi zaten