Denizmrt canım bişey danışsam yeni evliyim 2-3 aylık
Son üç adet tarihim
3-8 Ağustos 6 gün sürdü
3-8 Eylül 6 gün sürdü
30 Eylül-3 Ekim 4 gün sürdü
Adetlerim genelde ayın 3.günlerinde olur ama son adetim 3 Eylül dekinden sonra 3 Ekim yerine 30 Eylül oldu ve 6 gün yerine 4 gün sürdü yani 3 gün önceden başladı ve 2 gün erken bitti gününe göre… hattasa son adetimde yerleşme sandılar beta yaptılar 0.100 çıktı ve bu ekim ayında ovülasyon dönemimde hep birlikte olduk korunmadık 13 Ekim peçeteyi dolduran neredeyse sığmayacak şekilde akıntım oldu ondan sonra garip ağrılar oldu bazen bulantım oluyor gibi 19 Ekim de gebelik hassas test denedim dijital olanlardan hafif silik zor görülür gibi anlaşması güç pembe çizgi ikinci çizgi oldu 23 ekimde beta yaptırdım 24 Ekim sonuçlandı Asm de hemşire aradı 1.20 değerdeydi adet olmazsan birkaç güne gel dedi adet günüm ne zaman olacak uygulamalar kafamı karıştırdı hepsi farklı 27-30 arası diyorş çevremdekiler ise 3 Kasım yine ayın üçü diyorlar kafam karıştı biraz yardımcı olabilir olabilir misiniz siz ve diğer arkadaşlar