Ipek321 ezoocum yaa ınanmıyorum çok üzüldüm suan bende öyle kaşınan yerlerde yara vs yok sık değil ara ara avuçlarım ayak altı üstü tatlı tatlı kaşınıyor
Ipek321 Yagamin öğlenden sonra saglik ocağında kan verilmiyor ki aklıma geldi sabah 9 ile 11 arasında en kötü yarin acile gidemezsem de sağlık ocağında gidip dediğiniz gibi kan vereceğim
ezoocum Ipek321 ama o özel bir tahlilmiş sanırım 3-4 günde çıkıyormuş kadın doğum doktorunuzla görüşün siz
[silindi] Ipek321 merhaba birkaç gündür el üstümde ayak bileklerimde kaşıntı vardı çok ciddiye almadım ama dün gece uyutmadı resmen ve kaşımaktan yara oldu ara ara çok az avuç içimde de oluyor. Sağlık ocağına verdim kan henüz çıkmadı ama sanırım safra asidi sağlık ocağından bakılmıyor sonuçlar çıkınca olmadı bir de hastaneye gidip kan vericem
Ipek321 [silindi] bende de ayni bu gece 4. Gece gece ara ara tatlı tatlı kaşınıyor bugun sabah ellerimde avuç içinde arttı bende göz ardı ettim ama hamileliğin bu aylarında ayak el kaşıntısı pek iyi değil diyorlar her dakika durmadan değil ama ara ara tatlı tatlı kaşıntı hep var 2 kez duş aldım bugün napıcam bilmiyorum bende sabah sağlık ocağına ocağına giderim dedim acile gidemezsem diye
[silindi] Ipek321 yani girişi yapalım sağlık ocağından sonra hastane kabaratuvar artık neyse , ama alt ast değerleri normal çıksa bile safra asidi testi vericem ben onlarla belli olmuyormuş her zaman
Ipek321 [silindi] kafam İyice karıştı ne desem ne yapsam bilemedim inşallah sıradan bir kaşıntıdır yeter ki bir sorun çıkmasın ama düşünmeden edemiyorum böyle kaşıntı hic yaşamadım çünkü. Mesela göğüslerimde karnımda arada tatlı minik kaşıntı olurdu o da hani büyüyor çatlıyor diye ama bu ayak altı avuçlar bambaşka garip bir his
[silindi] Ipek321 hiç ijmal etmeyin, ilerlediği zaman senaryolar çok sıkıntılı bize zararı olmasa bile bebeğe ciddi zararı olabilir, verelim testlerimizi emin olalım inşallah yoktur ❤️
Ipek321 [silindi] haklısınız valla zaten tek korkum bebeğim yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim 33 hafta olduk sorunsuz sağlıkla kavuşmak istiyorum tüm anneler sağlıkla kavuşsun inşallah bebeklerine 🤲🏼 sabah sağlık ocağına gidicem az da olsa birsey derler artık ordan da olmadı acile
[silindi] Ipek321 aynen öyle , düşük riski yaşadaım plasenta aşağıdaydı derken tam her şey yoluna girdi bir de bu çıktı, ben bu çocuğa güvenmiyorum her an her şey yapabilir diyordum çektik yine diye diye 😂
Ipek321 [silindi] ah kurban olurum annelik ne kutsal ne zor daha ana rahmine düştüğü gün başlıyor aslında annelik. Zor bir süreç kolay hamilelik diye birsey yok. Bende 1 ve 2 . Hamileliğim de çok zor şeyler yaşadım şükürler olsun onlara nazaran bu hamileliğim güzeldi tabi yine sıkıntılar oldu hele uyku sorunu ayak yanması ahh o yaz ayları tam dedim rahat edicem uyuyorum az da olsa şimdi de böyle birsey oldu Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağlıkla kavuşalım 🥹🤲🏼🌸
Ipek321 ezoocum yaa ciddi misiniz randevu da yok devlet takipliyim beklemek de istemiyorum napcam ben
atesvesu Ipek321 bende ilk gebelikte geçirdim nasıl bir kaşıntı biliyor musun parmak aralarin kasiniyor ayaklarının altı kaşınıyor en çokta el ayakta kaşıntı oluyor ben ayaklarımı halıya surterdim ellerimi parmak aralarımi havluyla kasirdim normal bir kaşıntı değil yani
Ipek321 atesvesu ayni valla aynı durmadan değil ama arada iste tatlı bir kaşıntı ayaklarımı birbirine sürtüyorum olmuyor kalkıp kasıyorum ellerimde avuçlarım dediğiniz gibi bir de havluya bugun bende sürttum hep benim galiba başlangıç
atesvesu Ipek321 ben ilk gebelikte geçirdim ast ve alt değerlerim 2 3 katına çıktı doktor usaactive diye bir ialc verdi ama fayda etmedi değerlerim çok artınca bir gece önceden yatış yaptı serum tedavisi gördüm sabaha da sezeryana aldı çok geçmiş olsun canım
Ipek321 atesvesu yaa ınanmıyorum. Peki sürekli bir kaşıntı mi yoksa ara ara mı bende kaşıntı ara ara çünkü bir de kaşıntı dışında bir belirti oluyor mu. Bir de kaçıncı haftanizda oldu bu durum bebeğimiz kaf hastalıktı. Kusura bakmayın cok soru sorum asiri endişe ediyorum da
atesvesu Ipek321 gündüzleri azalıp geceleri cogaliyordu canım uyutmuyor insanı kaşıntı dışında belirti yok sadece kan tahlili yaptırınca karaciğer enzimleri yüksek çıkıyor benim 8.ayimda başladı haftasını hatirlamiyorum sezeryan 38+6 da oldu doğumdan sonra değerlerim de düştü kasintim da geçti çok şükür estağfurullah tabi sorabilirsiniz endişe etmekte haklısınız sağlık bu doktora gitmediyseniz gidip bir tahlil yaptırın
atesvesu Ipek321 başlangıç olabilir canım benimde azdı sonradan çok çoğaldı doktora gidip kaşıntını mutlaka söyle kan tahlili yapacaktır
Ipek321 atesvesu evet evet gündüz de var ama az gece çok. Şey bu durumu yaşadığınız icin mi sezeryan oldunuz yanlış anlamayın ben 2 normal doğum yaptım Rabbim izin verirse bu da su ana kadar normal seyrediyor normal doğum yapmak istiyorum da açıkçası sezeryan dan korkuyorum 😔 2 çocuğum var biri 3 biri 4 yaşında bana onlara bakacak kimsem yok eşimden başka 😔 benim haftam daha küçük bu da korkutuyor beni. Daha yeni aslında 3 gecedir vardi gündüz cok cok azdı fazla dikkate almadım bu gün sabah arttı bir de bu gece 4 gece ara ara kaşınıyorum dedim noluyor. Sabah sabah o yüzden bu postu açtım. Dediğiniz gibi gidip bi kan vereceğim devlet takipliyim inşallah acikde bakarlar
atesvesu Ipek321 ben çatı muayenesi oldum doktor bana ön çatı kemiğin içe basık doğum zor olur hatta yüksek ihtimal ile sonu sezeryan olur diye direk sezeryana karar verdi canım normal doğum yaparsın yine bu hastalık doğum şeklini değiştirmez diye dusunuyorum ama yine de tabi doktor daha iyi bilir Rabbim bagislasin evlatlarını sana 💐 korkmana gerek yok varsa sana da ilaç verir ben 2 3 hafta kasindim öyle ilk başlarda yeniydi enzimler çok yüksek değildi 3 katına çıkınca hemen yatış yaptı çok tehlikeli yükseldiği için
atesvesu Ipek321 rica ederim canım çok geçmiş olsun korkma olur mu dua et Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin haber ver olur mu