Ipek321 merhabalar ben de ilk gebeliğimde kolestaz geçirdim 6.ayda başlamıştı benim doktoruma ilk dediğimde normal demişti ama öyle böyle bir kasinti değil bütün vücudum kasiniyordu kulak içim dahi kasiniyordu anlatamam ya.. beraberinde mide bulantisi ve karin agrisi da yapmıştı bende ursactive diye ilaç kullandım günde 4 adet düştü sonra değerler ama yine de hep hafif hafif vardı, şu anda da korkuyorum bu gebeligimde umarım çıkmaz.. gidip kan verin lütfen en kısa zamanda..