Cansuuert Nisven çok sevindim bebeginizi sağlıkla kucağınıza aldığınız için inşallah bende görürüm o haftalari hayirlisiyla
misafir4578 Cansuuert Çok gclecmis olsun bende 14. Haftada oldum 🌸 İlk 10-15 gün bol bol uzanıp dinlenin 🌸 Bol bol su için günde 2.5-3 lirte kadar idrar enfeksiyonundan korunmak için 🌸 İç çamaşırlarınızı mutlaka utuleyin günde 3 sefer değiştirebilirsiniz ister istemez akıntı oluyor 🌸 Ped peçete kesinlikle kullanmayın akıntıdan rahatsız olursanız tek tek paketli steril gazlı bezler var onlardan kullanabilirsiniz 🌸 Genital bölge temizliği izi sadece bol suyla yapın sabun şampuan Dalin vs kullanmayın 🌸 Duş sürenizi çok kısa tutun 5-10 dk ayakta hızlıca alıp çıkın 🌸Kabız olmamaya çok çok dikkat edin duphalac kullanabilirsiniz bol bol sıvı ve sebzeli lifli probiyotiklo beslenin ekmek hamur işi ara verebilirsiniz 🌸 Bı 10 gün kesinlikle egilmeyin comelmeyin herşeyi yatağınıza getirsinler Genel anlamda aklıma gelenler bunlar inşallah bebeğinize sağlıkla kuvusursunuz 🙏🏻
Cansuuert misafir4578 yazdığınız herseyi dikkate alıcam teşekkür ederim inşallah ya hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize
Ballkusum_33 Cansuuert herhangi bi ağrı veya belirti var mıydı ben ilk gebeliğimde rahîm ağzı kısalığı vardı serklaj için geç kalmıştım 34+4 te dogdu şimdi 12+3 hamileyim geçen hafta gittim şuan sıkıntı yok dedi ama birden kısalan bişey acaba bı belirti veriyor mu merak ediyorum benim iki gebeliğimde ağrılı o yüzden tedirginim. @misafir4578
misafir4578 Ballkusum_33 Vermiyor hiç bi belirti servikal yetmezlik tanısı aldıysan eğer belirti ya su gelişi ya kanama oluyor doğum çoktan başlamış oluyor bu kaç saat içinde bebek doğuyor çok şık edici ama öyle geçen yıl 20 haftalık bebeğimi öyle kaybettim bu yıl serklajla dinleniyorum
Cansuuert Ballkusum_33 hayır yoktu detaylı. Ultrasonda şansımıza farkedildi daha önceki ölçümlerim gayet iyiydi bi anda oldu sanırım yine de kontrol ettirin düzenli olarak
misafir4578 Hamiske Ben okadar korkuyorum ki tras bıçağı ve epilatorun tras başlığını kullanıyorum hızlıca kisaltiyorum çok üzgünüm ama hiç bişey bebegimden kıymetli değil sağlık çalışanlarının da bunu anlayışla karşıladığını düşünüyorum
Hamiske misafir4578 Orası öyle zaten canım yapacak birşey yok, benim de 23 haftalık erken doğumum var, 62 gün oldu güzel kızımı kaybedeli. Bana da bir sonraki gebelikte serklaj önerildi, ondan soruyorum. Sağlıcakla ve zamanında kavuşun inşallah bebeğinle 🌸
MelisSezen Enfeksiyona çok dikkat edin sürekli kontrol ettirin belirtisi olmasa bile kısaltan bir şey. Kısalığın belirtisi olabilir de olmayabilir de arada ölçtürün
misafir4578 Hamiske Başınız sağolsun çok zor ama hiç bir acı ilk tazeliginde kalmıyor ve 2. Sinde elinizden gelen tüm önlemleri almaya çalışıyorsunuz amin inslalah Allah hepimizi sağlıkla kavustursun
misafir4578 Cansuuert Rica ederim inşallah herşey çok güzel olur sağlıkla ve vaktinde bebeklerimize kavuşuruz🙏🏻
Ballkusum_33 Cansuuert 22 haftada atıyorlar mi hangi hastanede serklaj oldunuz ben 19 haftalıkken geç olduğunu söylediler