Cansuuert merhaba öncelikle çok geçmiş olsun, bende serklajlıydım 3 ay olcak çok şükür yavruma kavuşalı.Ben serklajlıyken hiç yerimden kalkmadım, eğilmedi, oturmadım. Sürekli yattım kayınvalidem baktı o süreçte bana. Sadece tuvalet, duş ve yemek yemek için 5-10 dk ayaktaydım ya da oturdum. Doktor kontrollerine bile arabada yatarak gittim. Doktorun odasının önünde sıramı beklerken de tekerlekli sandalyede oturdum hep hiç ayakta beklemedim. İç çamaşırınızı sık değiştirin. Dışarı çıktığınızda başka yerlerde tuvalet kullanmayın ben öyle yaptım enfeksiyon kapmamak için. İşlemden sonrada eve gidince hemen duş aldım doktorum etkilemez alabilirsin demişti. Hamilelikte demir ilacından dolayı ister istemez kabızlık yaşanılıyor ya asla tuvalette ıkınarak dikişleriniz zorlamayın. Progestan vb. İlaçlar vermiştir doktorunuz muhtemelen çok düzenli kullanın