Merhabalar 22 hafta 3 günlük gebeyim 17 mm serviks ve hunilesmem oldugu icin 3 gün önce serklaj oldum benim merak ettiğim şey bundan sonra nelere dikkat etmem gerekiyor bu süreci en güzel şekilde atlatmak için neler yapmalıyım 35 38. Haftalari gormek icin fln enfeksiyon duş istirahat vs neler yapmalı nelere dikkat etmeliyim benimle aynı süreci yaşayanlar ve yaşamış olanlar yardımcı olabilir mi birde daha hastaneden çıkmadım galiba bugün çıkicam dus almamda sakınca var mıdır