Sevallll Melhakars o gaz bir bitmedi 😂 geçen bir hamile arkadaştan duydum doktoru söylemiş anne hamileliğinde gaz çıkartırsa bebekte olmuyormuş ay dedim keşke ben razıyım ama ne kadarlık gerçeklik payı var tartışılır 😊😊
Kubrakrky Melhakars bana artık kontroller 2hafta da bir olacak don ay hafta da bire düşecek dediler o yüzden sordum
Kubrakrky Aysegolcuk Sevallll Melhakars valla o zaman tamamen ticari amaçlı çağırılıyorum demekki çünkü ben hem devlet te bir doktora gidiyorum hem de özelde ( devlette maalesef eşim alınmadığı için bir de daha detaylı ilgilenildiği için gidiyorum ) devletteki doktorum bi ay sonra gel dedi özeldeki ise artık iki hafta da bir gelmelisin sonra hafta da bir yapıcaz muaneyi dedi kafam karıştı benimde Allah’a şükür bir problemimizde yok sizlere sorduğum çok iyi oldu 🥰
kizbebekannesii Aysegolcuk doktorunuz normal dediyse neden size göre zayıf ? Böyle şeyleri kafaya takıp üzülmeyin bence.
Aysegolcuk kizbebekannesii ya ailem falanda dedi çok zayıf diye moralimi bozdular o yüzden kafama taktım
Aysegolcuk Kubrakrky evet bende sinir oluyorum benim eşimide devlette almıyor ama mecburen devlete gidiyoruz tek kişinin maaşıyla çok pahalı geliyor özel hastanesi bize
Essraa2 Kubrakrky para özeldeki naısl alıyorki bizim mesela bugüne kadar 3haftada bir çağırdı ve 6haftada bir aldı şimdi 2haftada bir gitcez 1ayda bir ücret alıcak🤔 yani bişiyimizde yok 30dan sonra 2haftada bir diye biliyorum bu ikinci hamileliğim..
kizbebekannesii Aysegolcuk yapmayın lütfen doktorunuz ne dediyse odur aileler veya bizler bilemeyiz 😊
Tuubaaa Melhakars 28+6 yız hala alışveriş, hazırlıklara devam🤔🤗 26+6 da kontrole gittim tam 1000 g olmuştu ama yüzünü hiç göremedik saklıyordu 😏yakın zamanda tekrar gideceğim🙏 🎈