EbruKrhn Melhakars ay bende ekşime yok allahtan da işte şu ağrılar biraz iş yapsam hiç duramıyorum ztn😒
Aysegolcuk Melhakars günde 3 bardak süt içsen daha iyi olur canım yengemin doktor arkadaşı var o dedi günde 3 bardak süt içsin diye
Sevallll Melhakars sabah 1 bardak yatmadan 1 bardak içebilirsiniz muzu 2 de yiyebilirsiniz birde kahvaltıda gün içinde ceviz iyi oluyo
Aysegolcuk Melhakars Aynen bende hiç sevmiyorum tadını mecburen içiyorum burnumu kapatıp 😷 ve mide yanmasına iyi geliyor bence
Sevallll Aysegolcuk mide yanmasına kabuğu soyulmuş elmada deneyin inşallah iyi gelir benim anında geçirdi siddetli ağrıyla uyanmıştım birde kabuğuyla yemiştim ama siz soyun
Kubrakrky Melhakars 27 hastalıkken gittik bizde 1200 gr dı kızımız 🥰 şimdi 28 haftalık olduk haftaya yine kontrol sizde iki hafta da bir muayene ye gitmeye başladınız mı?
Sevallll Melhakars o gaz bir bitmedi 😂 geçen bir hamile arkadaştan duydum doktoru söylemiş anne hamileliğinde gaz çıkartırsa bebekte olmuyormuş ay dedim keşke ben razıyım ama ne kadarlık gerçeklik payı var tartışılır 😊😊
Kubrakrky Melhakars bana artık kontroller 2hafta da bir olacak don ay hafta da bire düşecek dediler o yüzden sordum