Narenciyee Laviniiaa benim de yarın sabah sezeryanım var ilk doğum olacak çok heyecanlıyım çok da stresliyim ben de oğluşuma kavuşacağım birbirimize dua edelim 🥰
Laviniiaa Narenciyee Of benim de ilk doğum heyecandan uyuyamıyorum sabahtan beri ev temizliyorum kafam dağılsın diye 🥰 Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah
Yenibirannee Laviniiaa sağlıcakla gelsin 2 kez spinal sezaryan olmuş birisi olarak yazıyorum tadını çıkart 🥹🥹🌸🌸 haftaya da ben 3. doğumuma gireceğimm.
Narenciyee Laviniiaa bugün bize sabah olmaz zaten ben uyuyamam açıkçası karnıma ağrılar girmeye başladı 🥹
SuEr_Tu1512 Narenciyee Uyuyamıyorum 🥹 Stresten mi bilmem sancım da başladı, sabaha bekleyebilsek bari🤲
SuEr_Tu1512 Laviniiaa Benimde sabah 9da yatışım var, öğlene alıcak🥹 Sağ salim kucaklayalım İnşallah 🙏🥰
Mystil25 SuEr_Tu1512 Laviniiaa benim de sabah doğumum var açılmam olsun normal olur inşallah dua bekliyorum ben de uyuyamıyorum heyecandan
Laviniiaa SuEr_Tu1512 Ayy yarın ne kadar bebek doğuyor 😍😍😍 inşallah canım sanki senin de erken haftadaydı diye hatırlıyorum
Laviniiaa Mystil25 İnşallah gönlünden nasıl geçiyorsa nasıl kolay olacaksa öyle olur 🙏🏻 Hepimiz için çok kolay geçer umarım