Laviniiaa Mystil25 İnşallah gönlünden nasıl geçiyorsa nasıl kolay olacaksa öyle olur 🙏🏻 Hepimiz için çok kolay geçer umarım
Mystil25 Laviniiaa ilk doğumuma göre iyiydi ama yatakta dönmekte çok zorlanıyordum hep hareketli geçti hamilelik ondan da olabilir
Narenciyee Laviniiaa günaydın hepinize kızlar doğuma gidiyorum ama hiiiç iyi değilim elim ayağım titriyor midem bulanıyor bakacağım bilmiyorum
Laviniiaa Narenciyee Günaydıııınn stres yokkkk başaracaksın biliyorummm. Bu arada bi saattir kusuyorum mide bulantısından 😂🫠 ama olur öyle şeyler ya 2 saat sonra yeni bir dünya bizi bekliyor