beautymom Turuncukelebek kız yeni hamileyim demiş bilmiyordur şekerli bişey yediği bana bile doktorum çok çikolatalı şeyler yersen şekerin yüklenir dedi sorabilir gayet normal
beautymom Fazlada abur cuburu çikolata filan yeme sen cnm çocuğa da zararlı kendine de iyi bişey değil bide yeni hamilesin
zuleyhaserdar Sarees ama bir borcam yedim 😂umarım çocuğum siyah olmaz biri demişti hatırlıyorum sakız çiynerken yutdum bebeğe yapışırmı😂😂😂
Gokturkmom_ zuleyhaserdar Kızlar yeni hamileyim çikolatalı pasta yiyorum acaba zararlımı ne gibi zarar olur bebeğime beautymom Hani nerede yazıyor postun tamamını okumak zorunda mıyım 😁Sen bi doktora görün istersen
beautymom Gokturkmom_ bende ona göre yaptım yorumu farkındaysan sonra sana yorum yaptım yapmadan okuyup yazabilirdin.
Gokturkmom_ beautymom Anlamak mı istemiyorsun postun ilk yorumumu yapmışım oturup postun başında yorum beklemiyorum bende
Alya05 zuleyhaserdar 😀🤣🤣🤣😆😀🤣🤣🤣 Ma sende öyle bi soru sormuşsun 😀😀😀 çok tatlı yeme şekerin yükselmesin hahahahahah bide çocuğun kara oğlan olmasın hahhahahah