Alya05 zuleyhaserdar 😀🤣🤣🤣😆😀🤣🤣🤣 Ma sende öyle bi soru sormuşsun 😀😀😀 çok tatlı yeme şekerin yükselmesin hahahahahah bide çocuğun kara oğlan olmasın hahhahahah
Bnenebiy53 zuleyhaserdar kız Allah senin iyiliğini versin bu nasıl başlık ne zararı olacak kız ye gitsin gece gece güldürdün beni canımıda çektirdin ne olacak şimdi 😅😅😅
zuleyhaserdar Bnenebiy53 😃😃😃kız çok yedim dedim bir şey olurmu nebileyim sakız yutup bebeğine yapışacağını düşen birileri oluyorda benim çikolatammı tuhaf😂
Havin49_ zuleyhaserdar tek zararı kilo ve hani tüm gebeliğin boyunca hep şeker ile devam edersen gebelik şekerim çıkabilir ama arada bi çikolata bi pastayla hiçbişey olmaz
zuleyhaserdar Havin49_ tm canım tşk ederim dikkat edeyim tam borcam değilde yarım borcam yiyeyim bari😃
Ozlmm5 Eğer pastaneden aldıysan katkı maddesi olduğu için zararlı evde kendiniz yapabilirsiniz veya butik pastacılardan katkı maddesi kullanmıyorsa sipariş verebilirsiniz