ErsBegAs visnelicheescake hep şey derler aşkım kasık ağrıyorsa kız bel ağrıyorsa erkek 😍 normal ağrılar diye biliyorum
visnelicheescake ErsBegAs Her ikisi de ağrıyor 😂😂 kızımda belim çok ağrıdı benim bunda kasık ağrısı çok nadir oldu genelde belden vuruyor beni😂
visnelicheescake GirlandBoy_Mom Ahahaha Allah seni iyi etsin ya 😂 benim de kızımda 5 aylıkken çıktı bunda 12-13 fırladı namussuz snsjsj
Burnosunn_annesi visnelicheescake bebeğim bol su iç yorulunca sol tarafı uzan geçtiyse zaten sıkıntı yok ama çok uzun süreli kramplar oldum ama muhakkak doktora gitmen gerekir
visnelicheescake Burnosunn_annesi Yok kız olmuyor o şekilde zaten sadece uzanıp uyuyunca oluyor oda 2 gündür vardı yok şuanda şükürler olsun son bir gün diyelim Perşembeye ne kaldı🤣 cumaya varmak için
peroksizom visnelicheescake bacak aram benimde ağrıyor sürekli ya Yürürken bile acıyor, başından beri devam ediyor Niye öyle acaba :(
gmzkml GirlandBoy_Mom evet benim de iki gün all karın ağrısı gibi olunca doktora gittim enfeksiyon çıktı bi kontrol ettirmesinde fayda var
sidibal visnelicheescake benim 3 4 gün önce böyle sızı girip girip çıktı. Baya akşama kadar dinlenince geçti. 14 19 arasında büyüme atağı oluyor dediler normal bence