Selam bacılarım 16+5 haftalık gebeyim 2 gündür sadece yattığım zaman alt karın taraflarinda oluyor kızlar yani doktorun USG ile baktığı yerler diyebilirim sol tarafıma böyle ağrı giriyor ama uzun değil 2-3 dakika ve kıvrandıracak bir ağrı değil dün akşam sağ tarafıma da oldu. Birde sabah bu haniiki bacak ayrımı olan yer varya yani kasik sjsjsjs unuttum orası da bir ağrıdı ama dediğim bu ağrılar aman aman bir ağrılar değil kızlar normal dimi🥹🥹🥹