visnelicheescake peroksizom benim bayağı çıktı Yani dışarıdan gören hamile olduğumu anlayabiliyor artık 😅
peroksizom visnelicheescake oyyyy ama senin bebiş 2. Ya O yüzden de olabilir sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah